لاغري جي لاغري جي .

لاغري جي

تغذيه در ماه مبارك رمضان

در اين محصول آموزشي سعي كرديم با تشريح كردن سيستم غذايي ماه رمضان، نكاتي را كه مي شود رعايت كرد تا به عوارض پرخوري ها بعد از افطار برنخوريم، را برشمرديم. سيستم غذايي در ماه رمضان بر چهار اصل پايدار است كه عبارتند از:

۱٫ زمان غذا خوردن
۲٫ ميزان غذا خوردن
۳٫ چگونه غذا خوردن
۴٫ انتخاب نوع غذا

البته هدف ما اشاره به مواد اوليه سالم و يا ناسالم موجود در بازار نيست بلكه منظورمون بيشتر انتخاب غذاهايي است كه براي شام، سحري  و افطاري مناسب هستند. به عبارت ديگر بجاي  افزايش حجم در يك وعده غذا، با رعايت دو اصل تنوع و تعادل در برنامه غذايي؛ تاًمين نيازهاي غذايي بايد بين غذاهاي سحري، افطاري ، و شام تقسيم شوند

اين مسئله مهم نياز به يك مديريت صحيح و جدي دارد تا راه عبادت و بندگي خدا، آن هم در اين ماه پربركت و عظمت بر مردم فهيم و با تقواي ايران اسلامي در هر كجاي اين سزمين كه هستند، آسان و هموار شود.

نويسنده: عليرضا آزاد
مشاور ارشد مديريت استراتژيك بدن


برچسب: تغذيه، تغذيه ماه رمضان، افطاري، سحري، روزه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۳۳:۵۲ توسط:Gee موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :