مواد مغذي رژيم غذايي كتو، كربو، چربي، پروتئين مواد مغذي رژيم غذايي كتو، كربو، چربي، پروتئين

لاغري جي

مواد مغذي رژيم غذايي كتو

مواد مغذي رژيم غذايي كتو _ رژيم كتوژنيك، كه بيشتر به عنوان كتو شناخته مي‌شود، نوعي رژيم غذايي است كه بايد در آن مقدار زيادي چربي و كمي كربوهيدرات‌ و همچنين پروتئين به مقدار مناسب مصرف كنيد. دركتو، بدن از كتون به جاي گلوكز براي سوخت استفاده مي‌كند، كه فايده هاي فيزيكي زيادي را براي بدن به همراه دارد. بيش از ۲۰ مطالعه نشان مي‌دهد كه اين نوع رژيم لاغري مي‌تواند در كاهش وزن و چربي سوزي، بهبود حافظه وسلامتي مؤثر باشد.

در اين نوشته ما قصد داريم شما را با مواد مغذي رژيم غذايي كتو آشنا كنيم و نحوه محاسبه مقدار مصرف مواد مغذي اصلي يعني درست مغذي ها يا همان ماكروها و خوراكي‌هاي مجاز و غيرمجاز، فوايد، اهداف مختلف سلامتي و مكمل‌هاي كمك كننده در اين رژيم را مورد بررسي قرار دهيم. ادامه مطلب در سايت منبع....

منبع مديريت استراتژيك بدن براي لاغري كاهش وزن چاقي

برگرفته از مواد مغذي رژيم غذايي كتو


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1398/6/14 ساعت: ۰۴ توسط:laghareigee :